Coś się dzieje!

Hej!
Witajcie w dzisiejszym poście w którym.. wcale nie aktualizacja a wieści. Zacznijmy od tego, że postanowiłam, że aktualizacji na tym blogu nie będzie. Zawsze chciałam stworzyć coś innego, oryginalnego, coś czego nie ma nikt inny a aktualizacje niestety pojawiają się wszędzie. Od czasu do czasu jeśli faktycznie nie będzie tematu na posta aktualizacja się pojawi, jednak nie będzie ich już regularnie. Następna strawa jest taka, że jak widzicie blog zmienił się  c a ł k o w i c i e. Pracy i siedzenia było nad tym kilka dobrych godzin ale mam nadzieję, że efekty są zadowalające. Niestety kosztem profesjonalnie wyglądającego bloga jest utrata niektórych fajnych gadżetów takich jak czat, obserwatorzy czy strony w postaci obrazków. Następna sprawa jest taka, że znowu Was zaniedbałam ;\ wiem, przepraszam, ale kompletnie nie mam czasu ;( Nie będę obiecywała, że to zmienię bo niestety nie wiem co przyniesie kolejny dzień.. Wiadomo, są rzeczy ważne i ważniejsze. Zdaje się że to tyle. Jutro napiszę o konkursie który zamierzam zorganizować jako iż ostatni przyjął się dość nieźle a mi zależy na większych zasięgach. 
Trzymajcie się!
Pozdrawiam cieplutko
LANA


Komentarze