Długo wyczekiwany- Magazyn Star Stable w Polsce!

Cześć!
Witajcie w kolejnym już dzisiaj poście. (no ale czymś muszę nadrobić :D)
Jak pewnie już większość z Was wie bądź też nie- dziś na pewnej z Polskich grup o tematyce Star Stable można było spotkać post o oficjalnym magazynie SSO! I tu dobra wiadomość bo to informacja potwierdzona- Taki magazyn będzie- będzie w sprzedaży już od 25 maja! Czyli za 5 dni!
Kosztować będzie 8,99zł a dostać będziemy go mogli w każdym dobrym kiosku z gazetami. Aktualnie magazyn można kupić przed premierą na stronie Egmont <---- Klik za jedyne 6,74zł!
W magazynie będzie można spotkać wywiady, plakaty, ciekawostki i oczywiście nieraz bonusy do gry! W pierwszym wydaniu dostaniemy aż 250 gwiezdnych monet.
A Wy co o tym sądzicie? Kupilibyście? Piszcie w komentarzu!
Miłego wieczora!

LAN.



Komentarze

  1. Ja już zakupiłam magazyn i jutro mam zamiar utworzyć wpis na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Magazyn SSO jest dostępny w sklepie nie daleko mojego domu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, masz szczęście, ja muszę iść 20 minut hah- Gdańsk duże miasto XD

      Usuń

Prześlij komentarz