Podwójne Star Coins

Hej :)
Otóż dziś mamy podwójne sc.
Wiecie jak to działa więc nie będę wam opisywała XDDD
Chciałam poinformować was że kończą się one w poniedziałek 20 lutego o godzinie
16. Pech bo akurat nie zdążę xd


Czy wiesz, że...?
Kiedy jesteś Star Rider, otrzymujesz co tydzień 100 darmowych Star Coins , ale jeśli dokonasz jednorazowej płatności za Star Rider, masz dostęp do wszystkich epickich dodatków:

★ 100 darmowych Star Coins co tydzień!
★ Płacisz za Star Rider tylko raz!
★ Nowy, ekskluzywny, darmowy prezent raz w miesiącu!

Wiec pospieszcie się  ! Oferta wkrótce wygaśnie ... 



 LANA
♡♡♡♡



Komentarze

  1. Super blog i wgl wszystko fajne ale ... lana czy mogę prosić ciebie o przysługę ? Kupowałas to już kiedys ? Jak to działa? Jest to bezpieczne ? Prosze o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania Szczepek, proszę nie reklamować hacków do SSO ponieważ jest to równoznaczne ze złamaniem regulaminu. Żaden hack do gry nie działa a jedynym sposobem na zdobycie Star Coins jest ich kupno na oficjalnej stronie. Próbowanie złamania zabezpieczenia jest wyjątkowo niebezpieczne- ściągasz masę wirusów które mogą wykraść Wasze dane w internecie. Tym razem daję tu ostrzeżenie i prośbę, żebyś nie zachęcała innych do pobierania hacków- bo jak każdy już wie, hacki nie działają i są bardzo niebezpieczne.

      Usuń
  2. Witaj. Tak kupowałam star coins sporo razy . Uważam że jest to bezpieczne, nawet bardzo. Ja kupowałam z Paysafecard i 100 % działało wspaniałe żadnych problemów. Jeśli zamierzasz kupić sc to ja gorąco polecam właśnie ten sposób.
    Pozdrawiam
    Lana Spidervalley

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz