Co ze mną?

Cześć!
Jako iż kończą się wakacje powracam do blogowania. Na jak długo? Nie wiem. Przez dłuższy czas myślałam o zakończeniu pisania na stałe i zamknięciu bloga. Na razie nie chcę pisać czarnych scenariuszy o moim odejściu ale nie wiem ile jeszcze będę pisała. Być może nawet na chwilę nie odejdę i zostanę jeszcze kilka lat hah. Dlaczego? Już teraz wiem, że w roku szkolnym czasu nie będę miała wcale. Nauka do egzaminów, w tym przedmioty które poniekąd sprawiają mi trudność i uczenie się ich zabiorą mi wolny czas. Jutro aktualizacja będzie. Aczkolwiek na SSO nie wchodziłam już dobre 3 miesiące, konto stoi i się kurzy ;/ Wczoraj zaglądając na aktualności StarStable zobaczyłam, że ominęło mnie dość sporo fajnych rzeczy takich jak konie Trakeńskie na które bardzo czekałam. Wracając do tematu wakacji generalnie pracowałam także tak czy inaczej wracając późno nie miałam ochoty odpalać komputera i grać w pikselowe koniki. Być może troszkę wolnego będę miała we wrześniu i postaram się ten czas wykorzystać stu procentowo na bloga. Co u mnie? Teoretycznie nic nowego, codziennie pracuję w stajni i troszkę w te wakacje nie wypoczęłam.. 
No! To tyle! Mam nadzieję że będę miała jak najwięcej czasu na bloga, a jak Wam minęły wakacje? Piszcie! 
Miłego Dnia! 
Ściskam cieplutko
LANEK



Komentarze