Przegląd pierwszego magazynu SSO! UWAGA: SPOJLER- POKAZUJĘ CAŁY MAGAZYN!

Hej!
Dziś już w drugim poście wracam do Wam z nowością czyli oczywiście gazety SSO. Jako iż wiem, że nie każdy ma możliwość kupna gazety postanowiłam zrobic dla Was przegląd pierwszego tomu nowego magazynu o grze. Oczywiście czytając ten post nie będziecie mieli takiej frajdy czytając gazetę :)
ZACZYNAJMY!
Korzystając z okazji, kupiłam dziś trzy gazetki SSO. Zostały one zakupione w jednym z Gdańskich Empików, zobaczcie co tam znajdziecie!


STRONA 1/2
Przepisy i wywiady


STRONA 3/4
Wywiad


STRONA 5/6
Fakty i przyjaźń


STRONA 7/8
Łamigłówki 


STRONA 9/10
Mistfall- świat ze snu


STRONA 11/14
Opowiadanie



STRONA 15/16
Plakat
(Przepraszam że na odwrót)


STRONA 17/18
Mazarin


STRONA 19/20
Mazarin/ Komiks


STRONA 21/22
Komiks


STRONA 23/24
Komiks


STRONA 25/26
Zapytaj nas!


STRONA 27/28
Zostań testerką!


STRONA 29/30
Haflinger


STRONA 31
Zakończenie


Oto cały magazyn! A Wam się podoba? Mi baaardzo! Przegląd następnego już 26 lipca! Chciałam Was również z góry przeprosić za jakośc zdjęc, bo oczywiście przed samym postem musiała mi się zepsuć lampa :( Następnym razem się poprawię jednak mimo to mam nadzieję że post się podobał, zostawiajcie komentarze czy Wy kupiliście swoją gazetkę!
Miłego wieczoru!

LANA

Komentarze