Kupujemy Haflingera + Memowy poniedziałek :D

Witajcie !
Dziś postanowiłam kupić jednego z Haflingerów. Zakupiłam tego najciemniejszego 💜💗❤💖
Nie przedłużając przejdźmy do niego ! :)
Najs xD


Wcześniej miałam 805 Sc ... ( to jest to uczucie kiedy brakuje Ci 5 sc do nowego konia )

Znalezione obrazy dla zapytania mem


Więc tak... konika nazwałam SkyWalker ( jak ten z gwiezdnych wojen heh)
Rasa: wiadomo.. Haflinger



WITAJ STARWALKER !
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
PO KUPIENIU...

NO CHYBA TAK...

TO JEST TO UCZUCIE KIEDY WIESZ.. ŻE KAŻDY SIĘ NA CIEBIE PATRZY...


WYGLĄDASZ TAK...


KIEDY KOŃ KTÓREGO KUPIŁAŚ JEST WREDNY I CIĘ ZWALA ...


  KIEDY ZACHCE CI SIĘ ROBIĆ BUGA W FORCIE PINTA...


KIEDY CI SIĘ NUDZI I SZUKASZ ZABAWY...




To wszystko na dziś !
Mam nadzieję że uśmiechnęliście się (chociaż trochę) xD
Oczywiście czekam na wasze memy w komentarzach :)
Do zobaczenia !

LANA

Komentarze