Recenzja kuca Walijskiego + aktywność na blogu.

Cześć i czołem !
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Dziś przygotowałam dla Was recenzję (którą dawno już obiecywałam) kuca Walijskiego ☻☻
Jednak zanim do niej przejdziemy, muszę powiedzieć że aktywność na blogu (szczerze) drastycznie spadła ..
Miałyśmy po 50 wejść dziennie teraz mamy po nie całe 30,35 ... Poprawcie się ! Liczymy na Was !
Jeśli tu jesteście pod tym postem zostawcie komentarz !
( i od razu chciałam powiedzieć że że to nie jest wymuszanie komów tylko chcemy wiedzieć że mamy dla kogo pisać i że jest tego jakiś sens ) ... Więc tak:

*******************************************

RECENZJA KUCA WALIJSKIEGO 

W ostatni weekend podwójnych sc postanowiłam kupić sobie trochę i zakupiłam właśnie Walijczyka. 
Za dwa tygodnie zrobię recenzję fiorda lub jakiegoś innego konia :) Przejdźmy do tematu...
Zaczniemy od wyglądu :) 
Imie: GoldFriend
Rasa : Kuc Walijski
Maść: Siwek 


Kuc jest... bardzo długi xD 
                        
                   WYGLĄD

Walijczyk jest wyjątkowo niski . Natomiast sam jego wygląd bardzo zachęca do kupna, Ma niewielki łeb. Małe uszy konia nadają takich specyficznych proporcji, choć ja uważam że wcale nie jest to brzydkie. 
Oczy ma szaro-niebieskie (?) jakoś tak xD ... Dwukolorowa grzywa i ogon wyglądają wspaniale lecz u prawdziwego konia raczej nie jest to prawdziwe... Mam na myśli że to jest to samo jakby koń miał ogon niebiesko-czerwony heh . Tylnie kopyta.. niesamowicie równa kreska (skarpetki) Wspaniała odmiana na łbie :) Kuc ma bardzo ładnie podkreślone mięśnie jak kto woli można powiedzieć cieniowanie (?). 



Kuc ma świetne animacje. Jednakże dziwi mnie nadal jak Sso mogło nie pomyśleć o dodaniu jakiś nowych ruchów :P 
Dla przypomnienia mówię że koń kosztuje 790 Star Coins i można go dostać u Hermita na Południowym Kopycie !

      CHODY KUCA.

Stęp...


  1. Stęp ma bardzo wyciągnięty podobnie jak kłus.
  2. (tak dziwnie rusza łbem xD)
  3. Teorytycznie jest ładny :) Nasza ... lalka ?! porusza się na nim swobodnie....
taaa... lalka ty jesteś lalka xD 

KŁUS

Znalezione obrazy dla zapytania kuc Walijski sso

Hmmm... wyciągnięty jak i stęp . Nie ma co o nim powiedzieć w każdym razie stęp jest ładniejszy  B) 
bardzo nisko unosi nogi. łeb ma spuszczony jak przy półparadzie. Idzie równo i można powiedzieć że energicznie :)

                                   GALOP

Galop naszego kuca.

Znalezione obrazy dla zapytania kuc Walijski sso

Naprawdę ładny ! 
Również energiczny i spokojny ... nasza ...  lalka  tak śmiesznie jedzie ( zawsze wysiadywanym) 
Nie ma zastrzeżeń !

Moi Drodzy pierwsza recenzja na blogu dobiega końca ! Mam nadzieję że Wam się podobał. Zostawcie po sobie komentarz heh ( bysmy wiedzieli że jesteście :) ) 
Jesteście Wspaniali niedługo specjal z okazji 5700 odsłon !
DZIĘKUJEMY !
DO ZOBACZENIA !!!

                                                               
 ŚCISKAM  ♥♥♥♥♥     LANA 



Komentarze

  1. "te kolory" nazywają się ombre i ma je wiele koni ;) Przyjrzyj się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem. Jednak gdybym użyła bardziej profesjonalny pojęć dużo osób nie zrozumiałoby ... przypominam że musimy myśleć o innych :) niektórzy nie jeżdżą konno ani nie lubią koni a grają w sso . Muszę pisać bardziej.. zrozumiale ;) dzięki za uwagę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz