Czy to ....... ŹREBAKI ?!

Heyy !
♥♥♥♥♥♥♥
Mam super wiadomość .
Pewnie już wszyscy wiecie... Dziś rano serwery nie były dostępne .
( CO ?! DLACZEGO ?! )  Dokładnie taka była moja reakcja XD ☺☺☺☺ :D
Wracając do tematu... Rano próbowałam dostać się grę, niestety gra była niedostępna
( przecież dziś nie środa ! zwariowałam ?! ) Była aktualizacja xd
tyle że nie w środę a w czwartek :'D
Przeglądając facebooka Sso zobaczyłam to ! :

Przygotujcie telefony! W następnym tygodniu w AppStore i Google Play pojawi się coś, na co wszyscy czekaliście! Miejcie oko na małych, uroczych przyjaciół!
Nie wierzę ! To żrebole !!! Pojawią się już w tym tygodniu !
Woow super !
ciekawe czy jak dorosną to będzie można na nich jeździć w sso na komputerze ... ?
Pożyjemy zobaczymy xd 
No nic ... pozostało nam tylko czekać... 
Więc do zobaczenia a raczej usłyszenia ! 



                                                                   LANA
           ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Komentarze