Wydarzenie specjalne czyli..... SPOTKANIE Z GAME MASTER LOVISA !!!!

HEJKA !!!!
❤❤❤❤❤❤❤❤
Jestem pod megaaaaaaaa wrażeniem !
Weszłam na Sso tylko na 15 min a zostałam prawie na 2 h !
Zgadnijcie co robiłam i z kim ?!
Byłam z Game Master Lovisa !!
Szok szok.......
To najlepszy dzień w Sso WOW !
Oczywiście skoro już ją spotkałam.... MUSIAŁAM zrobić zdjęcia ! 😋😋😋😋
P. Ola i ja
Oto foty ze spotkania z nią !





 Tu jeszcze nie mogłam jej znależć,  dopiero na czacie na pogadaj zobaczyłam że jest :D
( zaznaczyłam )





 Ta na reniferku to Game Marter Lovisa ( ta obok mnie )
( ja to ta na karym angliku )

 na tym zdjęciu zwiewamy przed resztą żeby zrobić zdjęcie obok tego z GED :D

Game Master Lovisa to ta obok mnie w czerwonej czapce , białych spodniach, czerwonych butach i niebieskim swetrze :D
 udało mi się po godzinie ją wybłagać xd o wspólne zdjęcie - tylko ja i ona =)
Oczywiście każdy jak zawsze prosił o to zamo i wchodzili w kadr xd 
( ja ta w zielonej kurtce ) 
Więc to chyba wszystko !
Do zobaczenia 


LANA
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ 










Komentarze