Nowy konik Lany i super wieści !

Siemka !
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Chciałam Wam powiedzieć że znowu mam dostęp do SSO !!!! YAY !
Mówiłam że to będzie tylko kilka dni....
Napisałabym jeszcze o tym co sso napisało do nas ( jako życzenia ) ale pewnie sami już widzieliście :)
Tak więc Lanka znowu  w świecie Star Stable !!!!
I teraz mój nowy koń ( a raczej kucyk )
Wiecie.... Zaprosiłam przyjaciela który osiągnął 4 lvl a to oznacza ze dostałam 150 sc !
Więc w sumie... miałam 500 sc !
Kupiłam więc siwego kuca Jorvik ( bo jeszcze nie mam )
OCZYWIŚCIE KUC JEST ZAKUPIONY SPECJALNIE NA AKCJĘ STARTOWCA
Oto on !

Imie : EVERWIND
(jak te pola xd )

Znalezione obrazy dla zapytania sso kuce jorvik  Chyba nie jest aż taki zły XDDD

Ok tyle chciałam Wam powiedzieć...
Kuc i mój powrót do sso  to tyle
Więc miłych i ciepłych świąt życzy


                                   LANA
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Komentarze