Nowy edit od L.Spidevalley !

Witajcie !
♥♥♥♥♥♥
Dziś chciałam Wam pokazać moją nową edycję ( Lana Spidervalley ) Wykonałam ją standardowo w programie GIMP. Jest to przeróbka konia Appalossa ☺☺
W sumie i tak się cieszę z tej pracy chociaż robiłam ją naprawdę krótko w porównaniu do innych moich edycji a w szczególności mojej przed ostatniej pracy ! 
Zobaczcie ! 
W komentarzach przesyłajcie swoje edycje .... Może zrobimy jakiś konkurs z nagrodami ... Kto wie ! XD
Oto moja edycja 


I jak ? podoba się ? 
Ach ! Zapomniałabym ! 
Pamiętajcie o Akcji Konia Startowego ! Pomożecie ? Będzie rajd albo spotkanie !
Jeśli jeszcze nic nie wiesz o naszej akcji :
Obejrzyj na yt : Paula Duskbaker ( której za info bardzo dziękujemy )
Przeczytaj : Tu ↓↓↓↓ niżej znajdziesz informacje o akcji !
Bardzo dziękujemy !!! 
Lana Spidervalley


Komentarze