Nowy edit od Lany !

Hej !
♥♥♥♥♥♥
Tu Lana Spidervalley !
Dziś mam dla was edycję kuca Jorvik !
Pokażę Wam również zmianę, która zaszła w dwóch takich samych obrazkach !
Zapowiada się ciekawie !
Oto moja edycje :

PRZED


PO


 I co ? Podoba się ??? 
Huh ! myślę że różnica jest spora.... Jestem zadowolona z mojej pracy chociaż muszę przyznać że wcale nie tak długo jak się pewnie Wam wydaje korzystam z programu GIMP 
( Dopiero się uczę ! ) XDDD
Nie zapomnijcie o przesłaniu swoich edycji dla nas !
Eh ! Zapomniałabym......... ( HEY !!! PRZYPOMINAJCIE MI O WRZUCANIU PREZENTÓW !!! ) XD
☺☺☺☺☺ xDDD
Więc tak ....
Dzisiejszy prezent to ..............................................................................................................................
⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣⇣
SIODŁO !!!
( ZIMOWE )


Hmmm to tyle !
Do zobaczenia 
LANA

Komentarze