Kilka problemów ze Sso ALE LECIMY DALEJ ! :D Xd

☹ Hej ☹
( PISZE L.SPIDERVALLEY)
Dziś trochę w smutniejszym nastroju niż zwykle....
Chodzi o problemy ze Sso.
Ostatnio zupełnie nie chodzi mi Star Stable..... Nie wiem co zrobić ☹☹☹
Dokładniej... To z OpenGl ☹☹☹☹☹
Nie wiem czy mieliście coś takiego...
Podejrzewam że przez chwilę ( kilka dni ) po prostu nie będę miała dostępu do gry.
(a szkoda bo mnie wszystko omija śnieg, zadania i wgl słabo ) XDD
No nic ! mówi się trudno.... OCZYWIŚCIE DALEJ PISZEMY BLOGA I AKTUALIZACJE TYLKO JA (LANA) PRZEZ KILKA DNI BĘDĘ ( NA SSO ) MNIEJ AKTYWNA.
Nieaktywność na sso NIE MA wpływu na bloga ☻☻☻☻
Więc bloga piszemy jesteśmy jak zawsze  megaaa aktywne tyle że rzadziej można mnie na sso spotkać ale nic ! Za jakiś tam czas znów będę mogła więcej grac XD ( Anka coś wykombinuje ! ) :D
więc jeśli chodzi o problemy.......... Napisałam do sso tydzień temu NADAL nie uzyskałam odpowiedzi.
A przecież nie będę kupowała nowego komputera tylko dla SSO !!! Jeśli się samo nie naprawi to sama nie wiem... Coś tam zobaczę :D
Widziałam odpowiedź od sso jakiejś innej blogerce ( miała ten sam problem co ja ). Napisano jej że musi kupić nową kartę graficzną ! Pfle... Tylko nie to ....
Pewnie tak ze 2...3... razy w tygodniu wbiję się na serwery ale raczej nie codziennie... no chyba że coś z tym zrobię ...
Pewnie będę na sso we wtorki, czwartki, i w weekend a dokładnie to nie wiem
Ehhh... TROSZKĘ  słabo ale co ja mogę ?!
Tak więc to chyba tyle co chciałam powiedzieć na temat mojej nieobecności na Sso !
I PAMIĘTAĆ ŻE NA BLOGU BĘDE TYLE SAMO AKTYWNA JAK TERAZ ... Z RESZTĄ.... JEST JESZCZE ANKA XDDD
No dobra to lecę
Do jutra !
( jutro pewnie wrzucę dla was jakiegoś edita :) )
Paaa !
LANA SPIDERVALLEY
Do usłyszenia jutro !
I dzięki za wyrozumiałość !

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
LANA

Komentarze